۱۰ روش خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام (آپدیت شده)
نوشته شده توسط : ساحل

شکی نیست که هم الان اینستاگرام پرچمدار شبکه های اجتماعی دوست داشتنی در کلا دنیا و به ویژه مملکت ماست. با وجود پالایه شدن تلگرام محبوبیت بیشتری نیز پیدا خواهد کرد. به خاطر همین هم هر کجا که مخاطبان زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در همه تاسیس کسب و کار جدیدی است.

همانطور که می دانید دارایی هر کسب و کاری در اینستاگرام تعداد تعقیب کنندگانش است. بعد فالوور در اینستاگرام خیلی مهم است. البته فالوور های راستین و علاقه مند به کسب و کارتان. مسیر های افزایش فالوور اینستاگرام هم خدارو شکر بسیار است. از خرید فالوور اینستاگرام گرفته تا به کارگیری ربات های اینستاگرامی!

ولی در این مقاله قصد دارم در مورد روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام صحبت کنم. همانطور که پهنا کردم طریق های زیادی برای بالا بردن فالوور های اینستاگرام هستی دارد اما اکثر آن ها اصولی نیستند و به راستی روش های غیر مجاز محسوب می شوند.

اگر قصد دارید یک شبه فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید این نوشتار اصلا به درد شما نمی خورد. فقط دوستانی که قصد دارند فالوورهای واقعی و علاقه مند به پیج اینستاگرام خویش جذب کنند باید این نوشتار را بخوانند. اگر موافق هستید به اتفاق من باشید.

 

آیا آغاز باید حتما فالوور اینستاگرام بخریم؟
خیلی از دوستان اندیشه می کنند برای شروع تکاپو بازرگانی در اینستاگرام در پیش درآمد حتما باید فالوور بخرند. افزایش فالوور در اینستاگرام طرز فکر خیلی از رفقا این است که در پیش درآمد اگر فالوورهای پیج شان کم باشد نمی توانند در جذب فالوور بیشتر موفق باشند. چه بسا اینطور به عقیده برسد اما با گذرگاه کارهایی که در این نوشتار خدمت شما ارئه می دهم قطعا می توانید فالوورهای زیادی را به سوداگری خود جذب کنید بدون اینکه در پیش درآمد فالوورهای زیادی داشته باشید.

اگر قصد دارید برای شروع کارتان فالوور اینستاگرام بخرید بهتر است در پیش درآمد از فالوور های ایرانی استفاده کنید و به تعداد کمی بخرید. سپس با روش های گفته شده می توانید فالوورهای واقعی زیادی را به پیج اینستاگرام تان جذب کنید.

الان هر کسی می داند که پیجی که مثلا 10 کا فالوور دارد باید کمینه 2 کا لایک برای هر پستش داشته باشد. اما پیج هایی که فالوور می خرند وضعیت لایک پست هایشان خیلی افتضاح تر از این حرفا است. همین علت بس است تا اعتبار پیج تان کاهش یابد و افراد زیادی متوجه شوند که پیج شما قابل اعتماد نیست!

پس همانطور که متوجه شدید فالوور های فیک و به قول معروف خریدنی باعث لطمه زدن به برند و کسب و کارتان در اینستاگرام می شود. بدبختانه شوربختانه کسب و کارهای بزرگواری از این روش برای افزایش فالوور پیج اینستاگراشان بهره‌گیری می کنند ولی نمی دانند بعدها با دستان خود پیمان است سوداگری خویش را نابود کنند.

بهترین مسیر این است که بنیادی به تعقیب بالا بردن فالوور های پیج اینستاگرام تان باشید. هیچ چیز همانند فالوور های واقعی برای شما اهمیت ندارد. در این نوشتار ایده هایی را با شما در میان می گذارم لغایت بتوانید دنبال کنندگانی که واقعا عاشق سوداگری شما هستند را پیدا کنید.

البته اگر هدف دارید از سایت مطمئنی فالوور بخرید در انتهای این مقاله یک سایت مطمئن را برای خرید فالوور اینستاگرام به شما شناسایی می کنم. بعد الی انتهای این نوشتار به اتفاق من باشید.





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: